Ο αληθινός άρχων ου πέφυκε το αυτώ συμφέρον σκοπείσθαι, αλλά το τω αρχομένω..
Είχε πει ο Πλάτων. Μία φράση που μετά από τόσους αιώνες φαίνεται να είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Τις τελευταίες ημέρες παρατηρώ διάφορες δηλώσεις στον τύπο και στα κανάλια αλλά και εισηγήσεις που δέχεται ο Πρωθυπουργός της χώρας για εκλογές. Προσπαθώ να αφουγκραστώ και να κατανοήσω το σκεπτικό κάποιου που εισηγείται κάτι τόσο ακραίο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.. Και εξηγούμαι…
Είναι δυνατόν εν μέσω μιας τέτοιας πρωτοφανούς παγκόσμιας κρίσης ένας πρωθυπουργός μιας χώρας να θέλει να προκηρύξει εκλογές μόνο και μόνο για να κάνει μικροπολιτική; Είναι δυνατόν ένας πρωθυπουργός αντί να κοιτάξει να πλαισιωθεί από συμβούλους που θα προτείνουν λύσεις, για τα δύσκολα που έρχονται να σκέφτεται μόνο το πώς θα ξεφορτωθεί την απλή αναλογική η οποία αντιπροσωπεύει την έννοια της δημοκρατίας; Δεν είναι πλήρως ανεύθυνο αυτό; Είναι δυνατόν σε μια χώρα με χρέος που ξεπερνά τα 300δις ευρώ ο ένοικος του Μαξίμου να σκέφτεται μόνο πώς θα επεκτείνει την παρουσία του εκεί χωρίς να σκέφτεται το λαό του; Αυτό το λαό που τον έβαλε εκεί, αυτό το λαό, που 10 χρόνια τώρα έχει περάσει και έχει στερηθεί τόσα πολλά που είδε τις περιουσίες του και το εθνικό του φρόνημα να γίνεται μπαλάκι στο στόμα του κάθε ανεύθυνου και άεργου παρατηρητή. Που θα οδηγήσει τη χώρα μια εκλογική πόλωση κάποιων μηνών;
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΤτΕ θα γνωρίσει μια ύφεση του 4%(προσωπική μου άποψη ότι θα είναι πολύ παραπάνω). Η ανεργία θα κυμανθεί σε πρωτοφανή επίπεδα 28%-32% και η κατάσταση στην «μετα-κορονοιου» εποχή, φαίνεται ότι θα είναι πάρα πολύ δύσκολη. Τα νοικοκυριά θα δεχθούν ένα τεράστιο οικονομικό πλήγμα.
Η χώρα δυστυχώς δεν μπορεί να κυβερνηθεί με επικοινωνιακά τρίκ κ. Μητσοτάκη, ούτε από επιστήμονες. Πρέπει να παραχθεί πολιτική με δημιουργικές προτάσεις και με βασικό γνώμονα το κοινό καλό. Το καλό όλων και όχι των λίγων φίλων της οικογενείας σας. Το καλό για το μέλλον των παιδιών μας και των επόμενων γενιών κ. Μητσοτάκη.
Γι αυτό λοιπόν επαναλαμβάνω..
Ο αληθινός άρχων ου πέφυκε το αυτώ συμφέρον σκοπείσθαι, αλλά το τω αρχομένω.
Γράφει ο Διογένης ο Κυνικός