Tip of the Week: Μήπως να χαλαρώσουμε λίγο;

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι σήμερα που υποφέρουν από υψηλά επίπεδα άγχους. Το άγχος φαίνεται σε γενικά πλαίσια να είναι ανάλογο με την ηλικία αλλά και τις υποχρεώσεις του καθενός, αλλά έχει να κάνει και με το χαρακτήρα του.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα άγχους και ανησυχίας ανεξάρτητα από το πόσο αγχωτική μπορεί να είναι η καθημερινότητα του καθενός (ακόμα και αν είστε multitasker).

Κάποιοι από αυτούς μπορεί να είναι:

1. Η διατροφή

Αν και πολλοί δεν δίνουν σημασία σε αυτήν, η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο στη λειτουργία και αντοχή του οργανισμού.Όχι πως αν ξαφνικά αρχίσουμε να κάνουμε τέλεια διατροφή το άγχος θα διαγραφεί ολοκληρωτικά αλλά παρέχοντας τον οργανισμό με τα κατάλληλα ‘’καύσιμα’’ μπορούμε αισθητά να το μειώσουμε.Ενδεικτικά μερικές από αυτές τις τροφές είναι:

   -Ξηροί καρποί ανάλατοι κατά προτίμηση και σε μικρές ποσότητες όπως τα αμύγδαλα ,τα φιστίκια και τα καρύδια

       -Το γάλα

       -Η μαύρη σοκολάτα(σε μικρές ποσότητες)

       -Οι μπανάνες

       -Το πράσινο τσάι
10754880_873068339370696_1514493826_n

  2. Κακός ή ανεπαρκείς ύπνος

Έχουμε ξαναπεί και σε άλλο post(https://analuseto.gr/tip-of-the-week-esis-poso-kimaste/ ) πως η σημασία του ύνου είναι καθοριστική για τον οργανισμό αφου η έλλειψή του επιδεινώνει το άγχος.Γιαυτό πρέπει να φροντίζουμε να κοιμόμαστε τουλάχιστον 8 ώρες.

3. Ελλειψη άσκησης

Η φυσική δραστηριότητα σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή βοηθά στη μείωση του άγχους.Γι αυτό έστω 30 λεπτά άσκησης την ημέρα είναι απαραίτητα ή έστω λίγο περπάτημα σε συνδυασμό με τρέξιμο.

 του Γρηγόρη Πακτίτη. 

Σπύρος Σκιαδόπουλος

Πρώτα ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω developer, μετά ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω δημοσιογράφος, και μετά πολιτικός μηχανικός. Τελικά έγινα περίπου δικηγόρος. Τι συνέβη;