Tip of the Week: Οδηγός για το βραδινό φαγητό

Όλοι ξέρουμε πως το πολύ ή το λιπαρό φαγητό λίγο πριν κοιμηθούμε μόνο καλό δεν μας κάνει. Τρώγοντας αργά τη νύχτα βάζουμε τον οργανισμό μας στη διαδικασία να επεξεργαστεί τη τροφή που καταναλλώσαμε , κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Προγραμματίζοντας όμως το τελευταίο γεύμα της ημέρας αρκετά νωρίς το βράδυ,βοηθάμε τον οργανισμό μας με πολλούς τρόπους. Ενδεικτικά όμως:

1-Ελέγχουμε καλύτερα το βάρος μας

2-Κοιμόμαστε σαφώς καλύτερα(άρα και έχουμε περισσότερη ενέργεια το επόμενο πρωινό)

3- Δίνουμε χρόνο στο στομάχι μας να επεξεργαστεί την τροφή.10822344_879811372029726_1507972033_n

Με άλλα λόγια το βραδινό πρέπει να είναι ελαφρύ αλλά και ισορροπημένο ( όσο και αν θέλουμε να παραγγείλουμε πίτες) και καλό θα ήταν να μην ξαπλώνουμε αμέσως μετά την κατανάλωσή του.Θεωρείται ότι πρέπει να παίρνουμε το βραδινό μας περίπου 2-3 ώρες προτού πέσουμε για ύπνο ώστε το γαστρεντερικό σύστημα και το στομάχι να το επεξεργαστούν έγκαιρα. Ενδεικτικά πριν τον ύπνο δεν πρέπει να τρώμε:

 1-Λιπαρές τροφές που ταλαιπωρουν το στομάχι

2-Απλούς υδατάνθρακες που βρίσκονται στις επεξεργασμένες τροφές

3-το κόκκινο κρέας

4-τις πικάντικες τροφές

του Γρηγόρη Πακτίτη

Υ.Γ.: Δεν είμαστε ειδικοί ούτε προσπαθούμε να τους αντικαταστήσουμε απλά δίνουμε συμβουλές πάνω στις γνώσεις μας.

Σπύρος Σκιαδόπουλος

Πρώτα ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω developer, μετά ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω δημοσιογράφος, και μετά πολιτικός μηχανικός. Τελικά έγινα περίπου δικηγόρος. Τι συνέβη;