Elorus: όχημα για σύγχρονο δικηγορικό γραφείο

Μια απελευθερωτική υπηρεσία που μειώνει «χαρτούρα» και μετακινήσεις

Η Νίκη και ο Γιώργος ξεκίνησαν πριν επτά χρόνια το δικηγορικό τους γραφείο, το πάλεψαν κόντρα στις δυσκολίες που έφερε η κρίση και η δουλειά πάει καλά. Αφού έφεραν το γραφείο σε μια ισορροπία, έψαξαν να βρουν τρόπο για να μειώσουν το χρόνο που σπαταλάνε σε γραφειοκρατική διαχείριση και μετακινήσεις. Διαπίστωσαν ότι η υπηρεσία Elorus σπάει τα «δεσμά» και τους δίνει «φτερά».

Η επαναστατική υπηρεσία Elorus σου δίνει την ευκαιρία δωρεάν ή με ένα πολύ μικρό κόστος που ξεκινάει από 7,5 ευρώ το μήνα να δαμάσεις τη «χαρτούρα», να αυτοματοποιήσεις την επικοινωνία με πελάτες/προμηθευτές και να επικεντρωθείς σε αυτό που ξέρεις καλά και σου δίνει χαρά. Είναι πολύ σημαντικό ότι δίνει την ευκαιρία στο δικηγόρο να κάνει αρκετές εργασίες online και να αποφύγει την οδήγηση ή τον ποδαρόδρομο.

Με δύο λόγια η Elorus φροντίζει την αυτόματη έκδοση τιμολογίων, τις πληρωμές online με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες, τη διαχείριση πελατών στο εξωτερικό. Δες πιο αναλυτικά παρακάτω τις υπηρεσίες που προσφέρει και κάνε το μεγάλο άλμα που θα αυξήσει αμέσως την παραγωγικότητά σου και τον ελεύθερο χρόνο σου.

Γιατί να επιλέξεις το Elorus

  • Έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών. Οι δικηγόροι μπορούν πλέον να εκδίδουν όλα τα παραστατικά τους αθεώρητα (είτε απευθύνονται σε εταιρείες είτε σε ιδιώτες). Τα ηλεκτρονικά παραστατικά στο Elorus εκδίδονται ταχύτατα, είναι οικονομικά (δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για αναλώσιμα όπως χαρτιά, μελάνι κλπ), ευνοούν την οργάνωση (δε χρειάζεται να κρατάμε αρχεία παραστατικών σε ντοσιέ κλπ). Παράλληλα, μπορεί κανείς να παρακολουθεί τα έσοδα του γραφείου του ανά μήνα, τρίμηνο κλπ και την αυξομείωση των εσόδων χωρίς επιπλέον κόπο, αφού τα έσοδα είναι ήδη καταγεγραμμένα στο σύστημα (εξαλείφεται η ανάγκη υπολογισμών σε excel κλπ).
  • Πληρωμές με POS. Η ελληνική νομοθεσία καθιστά πλέον υποχρεωτική την διατήρηση συσκευής POS για τους δικηγόρους, και τo Εlorus συνεργάζεται άψογα με τα POS της VivaWallet. Με το που εκδώσει ένα παραστατικό, ο δικηγόρος μπορεί να επιλέξει να πληρωθεί μέσω POS. Η επικοινωνία μεταξύ του Elorus και της συσκευής POS γίνεται αυτόματα, και μόλις γίνει η πληρωμή δημιουργούνται οι σχετικές εισπράξεις και ανανεώνεται το υπόλοιπο του πελάτη.
  • Ιστοσελίδα πελατών. Το κύρος και ο επαγγελματισμός που αποπνέει ένα δικηγορικό γραφείο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην πορεία της επιχείρησης. Με το Elorus, οι τακτικοί πελάτες του γραφείου μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια ειδική περιοχή πελατών(client portal) με δικούς τους κωδικούς. Εκεί μπορούν να βλέπουν αναλυτικά το ιστορικό των συναλλαγών τους με το γραφείο, να παρακολουθούν τις οφειλές τους, ακόμα και να κάνουν πληρωμές online! [Όπως ολόκληρη η πλατφόρμα του Elorus, έτσι και το client portal παρέχει ενισχυμένο επίπεδο ασφάλειας, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ιδιωτικότητα και να προστατεύονται τα δεδομένα του πελάτη.
  • Διασύνδεση με ψηφιακές υπογραφές. Οι ψηφιακές υπογραφές έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούνται ευρέως από τα δικηγορικά γραφεία, σε μια προσπάθεια να διευκολυνθεί η καθημερινότητα των δικηγόρων και να επιταχυνθεί η διαδικασία απονομής της δικαιοσύνης. Το Elorus, συνεργάζεται άψογα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, δίνοντας τη δυνατότητα να υπογραφούν τα παραστατικά που εκδίδει η εφαρμογή με ένα ψηφιακό πιστοποιητικό. Έτσι, σε περίπτωση που οι αποδείξεις ή τιμολόγια μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά στους πελάτες (π.χ. μέσω email) εξασφαλίζεται πλήρως η αυθεντικότητα της προέλευσής τους καθώς και η ακεραιότητα του περιεχομένου τους, ενώ επιτυγχάνεται πλήρης συμμόρφωση με το νόμο περί ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Σε συνεργασία μάλιστα με τον πάροχο ψηφιακών πιστοποιητικών Byte, το Εlorus έχει αναπτύξει μια λύση που αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία υπογραφής για τα πιστοποιητικά που εκδίδει η Byte, γλυτώνοντάς σας πολύτιμο χρόνο.
  • Τήρηση πελατολογίου και υπολοίπων. Διατήρηση πλήρους λίστας πελατών, με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας τους, δυνατότητα σημειώσεων στις επαφές, καθώς και μαζικής εισαγωγής του από αρχεία excel ή google contacts. Παράλληλα μπορεί κανείς να παρακολουθεί αναλυτικά τα υπόλοιπα (ληξιπρόθεσμα ή μη) των πελατών μέσα από τις σχετικές αναφορές.
  • Προσβασιμότητα στα δεδομένα από παντού. Οι δικηγόροι είναι κατηγορία επαγγελματιών που μετακινείται συνέχεια, αλλά δουλεύει συχνά και από το σπίτι. Η πρόσβαση στα οικονομικά δεδομένα του δικηγορικού γραφείου ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε είναι μία απαίτηση την οποία το Elorus καλύπτει απόλυτα. Δεν απαιτεί κάποια εγκατάσταση και δεν περιορίζει τη χρήση του σε ένα μόνο συγκεκριμένο υπολογιστή. Της επιτρέπει να αντιλαμβάνεται τον τύπο της συσκευής με την οποία έχει συνδεθεί ο δικηγόρος, επιτρέποντας την εύκολη χρήση της τόσο από σταθερό υπολογιστή αλλά και ταμπλέτα και smartphone.

Η Elorus δημιουργήθηκε από ελληνική νεοφυή (startup) επιχείρηση που έχει ήδη χιλιάδες πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με τη δύναμη της τεχνολογίας, έχει καταφέρει να προσφέρει μια υπηρεσία που είναι είτε δωρεάν, είτε έχει ελάχιστο κόστος (από 7,5 μέχρι 15 ευρώ το μήνα) και σε ανταμείβει με «φτερά». Απογειώνει τη παραγωγικότητα του γραφείου σου και «γεννάει» ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθείς με τα χόμπι σου ή να χαλαρώσεις. H Elorus βάζει τη σφραγίδα ότι έκανες τη καλύτερη επιλογή και πως μπορείς να σκέφτεσαι θετικά για τα επόμενα βήματα της καριέρας σου.

Κάνε αυτό που έκανε η Νίκη και ο Γιώργος. Η χρήση της Elorus τους έχει ανεβάσει την επαγγελματική αυτοεκτίμηση. Δεν νοιώθουν ότι έκαναν μια κίνηση ανάγκης, αλλά υιοθέτησαν μια υπηρεσία που κάνει τη δουλειά τους πιο επαγγελματική και το γραφείο τους να ξεχωρίζει από τα πολλά που παλεύουν με τα χαρτιά και αναλώνονται σε συνεχείς μετακινήσεις.

Leave a reply