go creations: Η λύση για ό,τι ιστοσελίδα φανταστείτε!

Μερικές φορές, πράγματα και καταστάσεις που θεωρούμε παγιωμένα, μπορεί να αλλάξουν μέσα σε απειροελάχιστο χρονικό διάστημα και μάλιστα από απρόβλεπτους παράγοντες. Κάπως έτσι άλλαξε και ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας τον τελευταίο καιρό, τόσο στην Κέρκυρα, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Με τα μέτρα περιορισμού της μετακίνησης καθώς και με το αναγκαστικό κλείσιμο των περισσότερων επιχειρήσεων λιανεμπορίου, οι διαδικτυακές αγορές και τα e-shops γνώρισαν μία πρωτοφανή άνθηση. Ο sindetiras συναντήθηκε με τον Άγγελο Μπολοβίνο, ιδιοκτήτη και general manager της εταιρείας go creations, ο οποίος μας μίλησε για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς, έτσι όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί πλέον μετά την περίοδο της καραντίνας. 

– Άγγελε, αρχικά πες μας με τι ακριβώς ασχολείται η go creations;
Στη go creations σχεδιάζουμε ιστοσελίδες που κάνουν πωλήσεις και τις προωθούμε μέσω digital marketing εργαλείων, όπως google ads, newsletters, κλπ. Δημιουργούμε δηλαδή και διαχειριζόμαστε την ολοκληρωμένη παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Παράλληλα αναλαμβάνουμε και το σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το branding της κάθε επιχείρησης.

– Λέγοντας “ιστοσελίδες οι οποίες κάνουν πωλήσεις”, αναφέρεσαι στην κατασκευή e-shops;
Αναφέρομαι φυσικά στην κατασκευή e-shops, αλλά όχι μόνο σε αυτά. Στο γενικότερο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν και άλλους είδους online υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα μια καφετέρια ή ένα κατάστημα εστίασης που θέλει να κάνει delivery, οπότε και μπορούμε να στήσουμε μια ιστοσελίδα για online παραγγελίες. Επίσης ένα μεγάλο κομμάτι αποτελούν και οι online κρατήσεις τουριστικών καταλυμάτων (ξενοδοχεία, βίλες, ενοικιαζόμενα δωμάτια), έναν τομέα στον οποίο έχουμε κάνει πολύ μεγάλη δουλειά, δίνοντας μάλιστα τη δυνατότητα επιλογής του συστήματος κρατήσεων μέσα από τρεις διαφορετικές πλατφόρμες, ανάλογα με το τι προτιμά ο επιχειρηματίας. Και βεβαίως, εννοείται ότι αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου και το στήσιμο του e-shop μιας επιχείρησης.

– Με τα τελευταία γεγονότα του COVID-19, πώς κρίνεις ότι επηρεάστηκε η λειτουργία των e-shops και γενικότερα των διαδικτυακών πωλήσεων;
Τα τελευταία γεγονότα που ζήσαμε όλοι επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που πραγματοποιούμε αγορές, τροποποιώντας παράλληλα και τις συνήθειές μας. Δεν ανέβηκαν απλώς κατά πολύ οι πωλήσεις στα e-shops, αλλά ταυτόχρονα ο κόσμος εκπαιδεύτηκε στο να αγοράζει ηλεκτρονικά, και μάλιστα σε προϊόντα και κατηγορίες που παλιότερα δεν θα το σκεφτόταν καν να ψωνίσει online, όπως είδη super market, τρόφιμα, ή και είδη φαρμακείου. Και ο όγκος αυτός των ηλεκτρονικών πωλήσεων θα παραμείνει και στο μέλλον, γιατί πλέον ο κόσμος όχι μόνο έμαθε να ψωνίζει από το διαδίκτυο, αλλά έμαθε και τα οφέλη που μπορεί να του προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως για παράδειγμα η εύρεση καλύτερων τιμών προϊόντων.

– Οπότε πέρα από τις κλασικές, αν μπορούμε να τις ονομάσουμε έτσι, κατηγορίες επιχειρήσεων με e-shop, σου έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον πλέον και επιχειρήσεις που δεν ήταν της λογικής του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Κατ’ αρχάς όπως είπα ανέβηκαν πάρα πολύ οι ηλεκτρονικές αγορές, κυρίως σε είδη σπιτιού, είδη κήπου, αθλητικά, είδου ύπνου (πιτζάμες, εσώρουχα, παπλώματα) και ένδυση. Και ταυτόχρονα, ναι, βλέπουμε και την ανάπτυξη ενδιαφέροντος από τις μη «κλασικές» επιχειρήσεις, όπως χειροποίητα προϊόντα, βιβλιοπωλεία, ανταλλακτικά-αξεσουάρ αυτοκινήτων και μηχανών, μπουτίκ με τουριστικά είδη. Μάλιστα λόγω της ανασφάλειας για τη σαιζόν που διανύουμε, αυτοί που έχουν τουριστικό προϊόν, διαθέτοντας ένα e-shop, ή έστω μια καλά στημένη ιστοσελίδα, μπορούν να διατηρήσουν την επαφή με τους πελάτες τους, που πιθανόν να μην τους δουν φέτος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Και η διαδικασία για να φτιάξει μία επιχείρηση e-shop, ποια είναι;
Αρχικά κλείνουμε ένα ραντεβού με τον ενδιαφερόμενο επιχειρηματία για να αναλύσουμε τις ανάγκες του αλλά και να τον καθοδηγήσουμε στο τι χρειάζεται ακριβώς η επιχείρησή του, ή ακόμη και για το αν πράγματι χρειάζεται ή αν θα τον ωφελήσει ένα e-shop. Στη συνέχεια φτιάχνουμε μία προσφορά, το κόστος στησίματος ενός e-shop κυμαίνεται ανάμεσα από 2.000 με 4.000 ευρώ ανάλογα με τις απαιτήσεις. Μέχρι εδώ δεν υπάρχει κανενός είδους χρέωση ή δέσμευση για τον πελάτη. Αφού συμφωνήσουμε, προχωράμε στο σχεδιασμό του e-shop, ο οποίος είναι custom ανάλογα με τις ανάγκες του επιχειρηματία, και αφού υλοποιηθεί το e-shop, αναλαμβάνουμε την προώθησή του και τη σύνδεσή του με πλατφόρμες όπως το skroutz και το bestprice. Και βέβαια ο ρόλος μας δεν σταματά εκεί, αλλά στη συνέχεια τον καθοδηγούμε για το πώς να το χειριστεί με τα βέλτιστα αποτελέσματα, πώς να το λειτουργήσει σωστά, για παράδειγμα μπορούμε να τον προμηθεύσουμε με τα έγγραφα που χρειάζεται όπως τα δελτία επιστροφών, όπως επίσης τον καθοδηγούμε για το πώς θα συνεργαστεί με το πλέον ιδανικό τρόπο με τις εταιρείες courier.

– Μπορεί τα βήματα της διαδικασίας της κατασκευής ενός e-shop να ακούγονται απλά, φαντάζομαι όμως ότι υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος όγκος δουλειάς στο παρασκήνιο.
Ναι, και για αυτό η go creations είναι μία μεγάλη ομάδα με εξειδικευμένο προσωπικό. Στο γραφείο είμαστε 12 άτομα συνολικά, από developers μέχρι graphic designers και marketers, οι οποίοι συνεχώς ερευνούμε τις νέες τάσεις και τις εξελίξεις της αγοράς. Και επιπλέον στη δεκαετή εμπειρία μας στο χώρο ως εταιρεία, έχουμε υλοποιήσει μέχρι σήμερα πάνω από 350 projects. Έχουμε λοιπόν την εμπειρία και όχι μόνο στο στήσιμο αλλά και στη σωστή λειτουργία ενός e-shop, αλλά επιπλέον ο σκοπός μας είναι να επενδύσουμε σε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας, καθώς πάντοτε είμαστε δίπλα τους για να τους στηρίξουμε σε κάθε ανάγκη τους.

 

 

 

 

 

 

Η επίσκεψή μας στα γραφεία της go creations πέρασε ευχάριστα, μέσα σε ένα μοντέρνο περιβάλλον, στο οποίο δεν κυριαρχούσαν οι υπολογιστές όπως κάποιος ίσως θα περίμενε, αλλά το πράσινο από τα φυτά του εσωτερικού χώρου και το φυσικό φως που έμπαινε άπλετα από τις τεράστιες γυάλινες εξωτερικές επιφάνειες. Η άψογη οργάνωση του χώρου καθώς και η σιγουριά στα λόγια του Άγγελου, μας ενέπνευσαν πραγματική εμπιστοσύνη για μια εταιρεία η οποία σίγουρα γνωρίζει πού βαδίζει στο χώρο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή e-shop ➡ gocreations.gr/service/kataskeyi-e-shop/

*πρώτη δημοσίευση στο sindetiras.gr

 

Σπύρος Σκιαδόπουλος

Πρώτα ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω developer, μετά ανακάλυψα ότι θέλω να γίνω δημοσιογράφος, και μετά πολιτικός μηχανικός. Τελικά έγινα περίπου δικηγόρος. Τι συνέβη;