Ήθελα να το κάνω αυτό πολύ καιρό. Και εννοώ πριν ξεκινήσω να κάνω reviews σε ταινίες, από τότε που βγήκε η ταινία. Δηλαδή πως ήξερα ότι ήθελα να κάνω κάτι που δεν έκανα τότε; Δεν ξέρω. Αλλά ήθελα να το θέλω, ενώ το ήθελα, θέλοντας το. Does that make sesnse? Τουλάχιστον κάνει για εισαγωγή; Το Man of Steel είναι μια ταινία του 2013, η πρώτη που βάζει τα θεμέλια στο κινηματογραφικό σύμπαν της DC και μας δείχνει έναν άλλο Superman....χωρίς βρακί.
By the way ξέρετε γιατί τα περισσότερα designs των super-ηρωών έχουν βρακί έξω από το παντελόνι τους; Το 1930, την εποχή όπου τα κόμιξ ξεκίναγαν να παίρνουν τα πάνω τους, οι superήρωες ήταν εμπνευσμένοι κυρίως από τους μασίστες, τους ακροβάτες και γενικά τους υπαλλήλους των τσίρκων, αφού και οι ίδιοι πραγματοποιούσαν επικίνδυνα ακροβατικά και άθλους. Οι ακροβάτες της εποχής φόραγαν κολλητά σορτς πάνω από τις επίμαχες περιοχές και έτσι πέρασαν και στα κόμιξ.
Η ταινία, ΛΟΙΠΟΝ, δίχασε το κοινό. Ξεκινάει λίγο πριν ο πλανήτης Κρύπτον κάνει μπουμ και είναι η πρώτη φορά που ξοδεύουμε τόσο χρόνο σε μια ταινία Super man σε αυτό το πλανήτη. Προσωπικά μου άρεσε πολύ αν και η υπόλοιπη ταινία δεν έδωσε τόσο πολύ σημασία στη συνέχεια στα περιστατικά που συνέβησαν. Στη συνέχεια βλέπουμε τον Clark να ανακαλύπτει τις δυνάμεις του σιγά σιγά, να έρχεται σε επαφή με τον κόσμο και να αντιμετωπίζει μια απειλή από τον πλανήτη του, τον στρατηγό Zod, ο οποίος προσπάθησε να κυριαρχήσει στον χαμένο πλανήτη λίγο πριν καταρρεύσει ο πυρήνας του.
Γενικά η ταινία είχε μεγάλες προοπτικές, δίχασε το κοινό αλλά μπορώ να πω θα μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα
->Πολύ δράση, λίγο character devoplment. Η ταινία είχε τόνους δράσης(με CGI). Μιλάμε για τόνους (η τελευταία μάχη μοιάζει με το Xbox One μου) . Κατά τη γνώμη μου η μεσαία μάχη ήταν πιο ενδιαφέρουσα από την τελευταία, με πολύ ενδιαφέρουσα οπτική, σαν video game, που ωστόσο ήταν φρέσκια και πρωτότυπη. Μέσα από αυτούς τους τόνους δράσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ο χαρακτήρας του Superman και γιατί κάνει ό,τι κάνει. Χρειάστηκαν 10 season Smallville για να περιγράψουμε την ψυχοσύνθεση του και τώρα φτάσαμε στο άλλο άκρο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σώζει ανθρώπους. Ποιο είναι το κίνητρο του; Είναι καλός; Είναι κάφρος; Τους σώζει γιατί έτσι; Το φορτηγό του άλλου γιατί το κάρφωσε; Όλη του τη ζωή ο πατέρας του έλεγε να κρύβεται γιατί οι άνθρωποι φοβούνται αυτό που δεν καταλαβαίνουν. Σωστός ο γήινος μπαμπάς, είχε ολοκληρωμένο χαρακτήρα, ήξερε τι ήθελε, ήξερε πως να το περάσει. Ωραία. Ο Clark τι κάνει; Σώζει το λεωφορείο. Οκ. Εκεί παίρνει μαθήματα να κρύβεται. Οκ. Μετά ο πατέρας του πεθαίνει και πάει και σώζει εκείνους τους ναύτες. Γιατί; Τι μεσολάβησε μεταξύ της θυσίας του πατέρα του και αυτού του περιστατικού; Απλά βαρέθηκε και είπε, "Fuck you dad, θα πάω να σώζω κόσμο;". Μπορεί, αλλά που το ξέρει ο θεατής; Άλλο να αφήνεις υπονοούμενα για τους θεατές σου και άλλο να τους give the finger. Ποιά είναι η Lois; Εκτός από βραβευμένη δημοσιογράφος; Τι άλλα προσόντα έχει και την γουστάρει ο Superman;
->General Zod would like this woman to accompany me.
Why?? Τι λόγο είχες; Εκτός από το να προωθήσεις την πλοκή και να βάλεις τη Lois να σώσει τον Clark. Γιατί ο στρατηγός να ζητάει μια άσχετη γυναίκα να μπει στο πλοίο του; Τι νόημα έχει;;;; Και απλά της βάζουν τη μάσκα και την βάζουν σε ένα δωμάτιο. Τέλος. Ούτε κάλυψε το γεγονός, να πούμε ότι την πήραν γιατί ήταν δημοσιογράφος ( που ούτε αυτό θα μπορούσε να ξέρει ο Zod). This is the movie giving you the middle finger. And i ll give it one right back 😛
-> The Dark Man of Steel. Ναι το Dark Knight ίσως είναι η υπερηρωική ταινία όλων των εποχών. Ναι χάραξε ένα καινούργιο είδος για την αισθητική των ταινιών. Χωρίς την τριλογία του Chris Nolan οι ταινίες υπερηρώων θα ήταν ακόμα ένα κρύο αστείο στην κοινωνία για geeks που ποτέ δεν θα δουν το φως της ημέρας. Ωστόσο δεν μπορούμε να βασιστούμε στην ίδια αισθητική για όλες τις ταινίες. Και ούτε καν την ίδια αισθητική, απλά μια κακή απομίμηση της. Κυριολεκτικά όλοι οι χαρακτήρες φαίνονται κάτασπροι στο φακό και η ταινία προσιδιάζει σε black and white. Δεν μπορούμε να βάλουμε ωμό ρεαλισμό σε μια ταινία Superman, ούτε να την γυρίσουμε με μαυρόασπρο φίλτρο, δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα. Ναι μπορούμε να μην τον κάνουμε το σύμβολο της ελπίδας για όλους( θα το πω αυτό μετά ) αλλά ούτε η ταινία θα μπορούσε να ήταν άχρωμη και υποτονική. Εξάλλου δεν ήταν αυτός ο τόνος του Dark Knight, ήταν σκοτεινός αλλά με ζωή και ηθικό πυρήνα. Το κάνετε λάθος! Αντί να πάμε για κάτι πρωτότυπο θα δοκιμάσουμε πάλι Dark Knight-style;;;; Στον πιο αναγνωρίσιμο ήρωα στο κόσμο; Δεν είναι όλες οι πόλεις η Gotham City!!! Πως γίνεται να πηγαίνω στην ταινία ενός τύπου με μαλλί Loreal και ένα σφυρί και να την ευχαριστιέμαι περισσότερο από μια ταινία Superman; Η ταινία δεν είχε καθόλου χιούμορ, ρομαντισμό, συναίσθημα, τίποτα!! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Οκ, οκ ηρεμώ.
Οκ, το χωωωω !@#$*(@%@!!!!!
Οκ...μπορώ. Θα το κάνω. Θα συνεχίσω το review.
Δεν θα χτυπήσω άλλο το laptop μου και θα ηρεμήσω.
Και θα κάνω το review.
Οκ.
->Υποπλοκές. Το Codex και η ατμόσφαιρα και τα flashbacks και ο ηθικός πυρήνας που δεν ήταν ηθικός πυρήνας ( μόνο ο γήινος μπαμπάς λίγο) και τα πολιτικά δρώμενα στον Κρύπτον και η δουλειά της Lois με μπέρδεψαν λίγο. Δεν κατάλαβα που έπρεπε να εστιάσω.
-> To see you standing there having grown into an adult... if only Lara could have witnessed this. Ο Superman είναι μόνος του στον πλανήτη και τότε ανακαλύπτει πως έχει το Fortress of Solitude (το οποίο btw μου αρέσει σε αυτή την εκδοχή, αλλά δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια εξήγησης για το πως το βρήκε ή ) και ένα ηχογραφημένο μήνυμα από τον πατέρα του, για να του κρατάει συντροφιά. Συγκινητικό; Ναι. Ωστόσο στην ταινία έχουμε μια μικρή παρέκκλιση : Ο Jor El μπορεί να μιλάει και να αλληλεπιδρά με τον Clark ή τον Zod ή τον οποιονδήποτε όπως φαίνεται. Δεν λέω, ήταν εντυπωσιακό, η σκηνή του Jor El και της Lois στο διαστημόπλοιο ήταν απίστευτη, ο τύπος είναι σαν την Cortona, θα έβλεπα ταινίες επί ταινιών μόνο με τον Jor El να καταλαμβάνει υπολογιστές και να ξεκινάει πόλεμο εναντίον των ανθρώπων, κλέβοντας τα πρωτεία από το Skynet. Ωστόσο για την ταινία κάνει τον θάνατο του Jor El εντελώς ασήμαντο, σαν να μην συνέβη ποτέ αφού μπορεί να συνεχίσει να ζει μέσα από το ολόγραμμα (;;;) του, να μιλάει με τον Clark και να τον συμβουλεύει. Ίσως να τον έχασε όταν τον άφησε στο διαστημόπλοιο, και το διαστημόπλοιο καταστράφηκε, αλλά τότε δέχομαι πως ο Jor El πέθανε πραγματικά 😛 .
-> Why am I so different from them? Το Man of Steel ήταν η καλύτερη ταινία Super man μετά το Super man 2. Ήταν μια διαφορετική εκδοχή, είχε τα κότσια να μην παρουσιάσει τον Superman ως σύμβολο ασφάλειας και ελπίδας, αλλά έδειξε έναν άπειρο Superman, χωρίς πλήρως σχηματισμένο ηθικό πυρήνα που σκοτώνει, που δείχνει ότι δεν μπορεί πάντα το απόλυτο καλό να κυριαρχήσει με τον απόλυτο τρόπο, πως δεν θα έχεις "τέλος καλό, όλα καλά". Πως θα αφήσεις ένα κομμάτι του εαυτού σου πίσω. Επίσης, ξεκάθαρα δείχνει πως ο Clark δεν μπορεί να αφομοιωθεί από το περιβάλλον του, φέρεται σαν να μην είναι σπίτι του, σαν εξωγήινος.
->Αυτή η σκηνή ήταν πιο εύκολο να τραβηχτεί όταν ο H.Cavil πήγε τουαλέτα.
(Γιατί...φαίνεται σαν να χέζει; Γιατί σφιγγόταν;;;Εεεε;;;; Ε;;;;;;;; Πφφφ...*facepalm*)
->It's not an 'S.' On my world it means 'hope.' Δεν μπορώ παρά να βλέπω τις προοπτικές που είχε αυτή η ταινία. Είχε δράση, ο Κρύπτον ήταν μια απίστευτη σκηνή, είχε κάτι το διαφορετικό πάνω του, η οπτική πάνω στο χαρακτήρα του (όχι τα κίνητρα του) Superman είναι εξαιρετική, και ο Herny Cavil είναι ιδανικός για το ρόλο. Το soundtrack είναι εκπληκτικό, σε κάνει να φαντάζεσαι πως πετάς, όπως και η σκηνή με την πρώτη πτήση. Το boss fight στο Smallville πιστεύω πως έθεσε το πήχη πολύ ψηλά για ταινίες δράσης. Είναι ξεκάθαρα αμερικάνικο το επιχείρημα "δεν μου άρεσε γιατί κατέστρεψε τη Μητρόπολη" , αφού και στους Avengers και στο Godzilla και σε όλα τα Transformers καταστρέφεται όλη η πόλη, καθώς είναι φόβοι τρομοκρατίας αυτοί αλλά και μεγαλύτερες "προσδοκίες" πως σε μια ταινία ενός τόσο φωτεινού χαρακτήρα όπως ο Superman να δούμε τόσους θανάτους. Εμένα δεν με πείραξε καθόλου αυτό. Είναι στα πλαίσια ρεαλισμού, δύο εξωγήινοι με γιγαντιαίες δυνάμεις και λέιζερ από τα μάτια τους πλακώνονται, ναι θα διαλυθεί όλοι η πόλη. Γενικά τολμηρές κινήσεις ( όχι βρακί ρε φίλε, τους πήρε 80 χρόνια και τώρα του έβγαλαν το βρακί...αν δεν έχετε ελπίδες τότε, τότε πότε;) σε μια ταινία που θα μπορούσε να ήταν υπερβολικά καλή, και δεν μπορείς παρά να πιστεύεις πως θα μάθουν από τα λάθη και να απολύσουν τον Zack Synder εεεεε δηλαδή να τα διορθώσουν.
Overall. Απολύστε τον Zack Synder (καλά τα είπα πριν από μια πρόταση) και πάρτε τον Pete Travis. Δί ένντ. Δεν έχω πολλές ελπίδες για το Batman v Superman ( also by Zack) γιατί όπως φαίνεται η Warner απλά έκατσε (ναι όλη η εταιρία, δεν έχεις ξαναδεί εταιρία να κάθεται 😉 κάτω και να είπε : "Α ναι, η ταινία κόστισε 220 εκατ. και μας έβγαλε 668εκατ. Μπράβο Zack πάρε και το επόμενο." και να συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο. Ελπίζω (άδικα) πως το Batman v Superman δεν θα είναι στο ίδιο μοτίβο και πως τουλάχιστον μέχρι και το Justice League θα έχουν αλλάξει σκηνοθέτη. Δεν λέω ότι φταίει ο σκηνοθέτης για το αν μια ταινία είναι σχετικά μέτρια ( πχ στο Spiderman 3 δεν έφταιγε ο Raimi) αλλά όταν έχει 4-5 ταινίες που μοιάζουν το ίδιο, και δεν φαίνεται να αλλάζει το πράγμα, ίσως ήρθε η ώρα να κάνεις κάποιες αλλαγές.
Οπότε τι κρατάμε ; ---->
[…] Zack. Το ήξερα. Σε μισώ. Το έλεγα και στην κριτική για το Man of Steel ότι δεν θα πάει καλά η ιστορία, και να . Κατέστρεψες την […]